このブラウザは、JavaScript が無効になっています。JavaScriptを有効にして再度、お越しください。
ログイン
ログインID
パスワード
大阪教育大学
研究者情報
Osaka Kyoiku University Researcher Information
言語の選択:
日本語
English
メニュー/MENU
トップページ
総合教育系
多文化教育系
健康安全教育系
理数情報教育系
表現活動教育系
役員等
その他
▶大学ホームページに戻る
▶Return to University HOME
多文化教育系
研究者リスト
>>
プール パーカー ジャスティン
プール パーカー ジャスティン
研究者氏名
プール パーカー ジャスティン
プール パーカー ジャスティン
URL
所属
大阪教育大学
部署
多文化教育系
職名
講師
学位
Masters of Applied Linguistics(University of Massachusetts Boston), 修士号:応用言語学(マサチューセッツ大学ボストン校)
科研費研究者番号
40828852
J-Global ID
202001007587884497
論文
1
2
3
>
Growth of L2 voice and confidence via journal writing
Pool, J.P   
Kobe JALT Journal 4(1) 84-96 2023年
[査読有り]
Mobile assisted language learning in the context of communicative classroom practices
Pool, J.P.   
International Journal of Modern Education 4(14) 31-39 2022年9月
[査読有り]
Implementing cooperative board games
Pool, J.P   Swann, S.A   
PanSIG Journal 235-241 2020年
[査読有り]
Classroom learning environments with mobile assisted language learning
Pool, J.P   Yoshida, H   
Journal of Information System and Technology Management 4(11) 107-113 2019年
[査読有り]
Menus, movie clips, and online review websites: Exploring authentic materials via a restaurant unit
Pool, J. P   
PanSIG Journal 196-202 2019年
[査読有り]
講演・口頭発表等
1
2
3
>
Concurrent use of mobile assisted language learning and communicative classroom practices
Pool, J.P   
JALTCALL 2021 2021年6月5日
Pool, J.P. & Yoshida, H. (July, 2019). The impact of cooperative gaming on the speaking ability and motivation of adult English learners of a Japanese business: A qualitative study
Pool, J.P   Yoshida, H   
2019年7月
Integrating journal writing into your course: Learner benefits and how-to guide
Pool, J.P   
Osaka JALT’s 9th Annual Spring Mini-Conference 2019年5月
Implementing cooperative board games
Swann, S.A   Pool, J   
JALT PanSIG Conference 2019年5月
Integrating conversation courses with online self-study: The effect of engagement on language gains
Pool, J.P   Yoshida, H   
International Conference on Education and Social Sciences 2019年2月
Copyright (C) Osaka Kyoiku University. All rights reserved.